۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
خبر فوری: با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جلسه راهبردهای توسعه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران برگزار شد
خبر فوری: تا سال ۲۰۲۵ میلادی، محدودیت دسترسی به کنسانتره مس همچنان ادامه خواهد داشت
خبر فوری: مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان: نقش‌آفرینی فولاد اکسین در اقتصاد کشور بی‌نظیر بوده است
خبر فوری: مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان: با همتی مضاعف، تهدیدها را به فرصت تبدیل خواهیم کرد
خبر فوری: از ابتدای سال جاری میلادی، صادرات بوکسیت از گینه افزایش یافت
فولاد کاوه اروند خرمشهر

فولاد کاوه اروند خرمشهر

شرکت فولاد کاوه اروند (سهامی خاص) در تاریخ 1391/8/2 تاسیس و تحت شماره 2663 در اداره ثبت شرکتهای منطقه آزاد اروند به ثبت رسیده است پروژه های شرکت فولاد کاوه اروند برای تامین محمولات طويل فولادی در منطقه آزاد اروند در دو فاز اجرا خواهد شد.
- فاز اول این طرح در دو مرحله: مرحله اول احداث کارخانه نورد برای تولید میل گرد و وایر با ظرفیت تولید 600 هزار تن در سال می باشد که در سال 1396 به بهره‌برداری رسید و مرحله دوم احداث کارخانه فولادسازی با ظرفیت یک میلیون تن در سال است.
- فاز دوم اجرای طرح شامل احداث واحدهای احیاء مستقیم به ظرفیت ۱٫۷ میلیون تن و افزایش ظرفیت فولادسازی به ظرفیت دو میلیون تن و نورد قطعات سنگین به ظرفیت 1.4 میلیون تن در سال می‌باشد.

تولید میلگردهای در اندازه 8 الی 32 میلی متر این کارخانه با قطر 5.5 تا 16 میلی‌متری، میزان تولید سالانه این کارخانه را به 600 هزار تن در سال رسانده است. استفاده از خطوط تولید بی‌شمار موجب افزایش و قدرت این کارخانه در تولید میلگرد کشور شده است.

میلگردهای نوع A3، کلاف ساده و آجدار از جمله محصولات این کارخانه به شمار می‌روند. با علامت اختصاری ARVAND می‌توانید میلگرد این کارخانه را به راحتی تشخیص دهید.

علاوه بر بازارهای داخلی، مجتمع فولاد کاوه اروند، تولیدهای خود را به سمت صادرات بین‌المللی و حضور در بازارهای کشورهای خلیج فارس رسانده است.

قیمت میلگرد فولاد کاوه اروند با توجه به استاندارد 615 ASTM و مشخصات فیزیکی و ظاهری به صورت روزانه توسط کارخانه تولید کننده اعلام می‌شود. عوامل متعدد دیگری وجود دارند که بر قیمت روز میلگرد فولاد کاوه اروند تاثیر مستقیمی دارند. نوع میلگرد، جنس، مواد اولیه استفاده شده، وزن و ضخامت آن و علاوه بر این پارامترهای دیگری مانند نرخ ارز و دلار، نوسانات بازار آهن و فولاد و ... از عواملی هستند که در تعیین قیمت این محصول به حساب می‌آیند.

فولاد کاوه اروند و فروش آنلاین آهن آلات در آهن لند

آشنایی با هیئت مدیره شرکت فولاد کاوه اروند

کارخانه فولاد کاوه اروند در خوزستان، خرمشهر، منطقه آزاد اروند، جاده مخصوص امام صادق (ع) شهرک صنعتی خرمشهر واقع شده است.
مدیرعامل این کارخانه از اواخر سال 1399، عباس تفضلی بوده است. نائب رئیس هیئت مدیره امیر علم و اعضای هیئ ‌مدیره کارخانه سید رضا مرتضوی. غلامعلی داورپناه و مصطفی معینی یوسفی هستند. عمده ترین فعالیت این شرکت در زمینه تولید میلگرد است. از سال 1391 تا کنون بخش بسیار بزرگی از بازار ایران و صادرات به کشورهای همسایه، علی الخصوص حوزه خلیج فارس را پوشش می دهد.

فعالیت های بزرگ و گسترده شرکت فولاد کاوه اروند در زمینه انجام امور بازرگانی، تولیدی و… می باشد. این کارخانه 5 شرکت مادر و دو زیر مجموعه اصلی را دارا می باشد. این زیرمجموعه ها در واقع برای تولید محصولات خود از مواد اولیه این شرکت استفاده می‌کنند. اصلی ترین ظرفیت تولید فولاد کاوه اروند نیز در زمینه ساخت میلگرد از جنس فولاد آلیاژی و سیم مفتول فنری می باشد.

کسانی که قصد برقراری ارتباطات تجاری با این کارخانه را دارند، امکان حضور و تماس در دفتر مرکزی شرکت فولاد کاوه اروند در استان تهران نیز وجود دارد که آدرس آن در زیر آمده است:

آدرس دفتر مرکزی: تهران، بالاتر از میدان آرژانتین، ابتدای بلوار آفریقا، ساختمان مرکزی بنیاد مستضعفان

برای اطلاع از قیمت های به روز انواع مقاطع فولادی به آدرس تلگرام آهنلند مراجعه نمایید.

اهداف شرکت فولاد کاوه اروند خرمشهر

لازم به ذکر است که تعداد 220 نفر به صورت مستقیم و همچنین 2000 نفر از طریق عاملیت فروش و به صورت غیر مستقیم در این کارخانه و زیرمجموعه های آن مشغول به کار هستند. در زمان پروژه میزان اشتغال به صورت مستقیم 400 نفر می باشد. میزان تولید مفتول کارخانه 120 هزار تن و میلگرد نیز 480 هزار تن در سال است.

مساحت کل زمین مورد استفاده برای این کارخانه تولید فولاد 12 هکتار در بخش نورد است. در واقع مقر شرکت فولاد کاوه اروند، شمال شرقی منطقه صنعتی خرمشهر و واقع در منطقه آزاد اروند می باشد.

از اهداف مهم و اصلی این شرکت می توان به تجهیز و بهره برداری از بخش محصولات معدنی و متالوژی مطابق استانداردهای بین‌الملل، مسئله طراحی و فعالیت های بازرگانی و توسعه صادرات اشاره کرد. لازم به ذکر است بخش هلدینگ شرکت فولاد کاوه اروند در حوزه احداث تأسیسات ویژه برای کارخانه های ذوب‌آهن، احیاء مستقیم و ریخته گری هم فعالیت می نماید. صنایع فرآوری معدن هم یکی دیگر از زیر مجموعه های شرکت فولاد خرمشهر می باشد.

معرفی و بررسی میلگرد فولاد کاوه اروند خرمشهر

همانطور که می دانید قیمت میلگرد یکی از مهم ترین مواردی می باشد که اطلاع از آن برای ساخت یک سازه بتنی و فلزی ضروری است. همگی ما بارها در پروژه های عمرانی و نقش مهم آن در ایجاد یک سازه این نام را شنیده ایم. اطلاع داریم که برای بالا بردن استحکام یک ساختمان بزرگ ضروری است که در بخش های مختلف از میلگردها استفاده شود. میلگرد کاوه اروند یکی از محصولات بسیار مهم این شرکت می باشد که در ابعاد و اندازه های مختلف در بازار ایران و آسیا عرضه می شود.

میلگرد آجدار شرکت فولاد خرمشهر ، هم اکنون در قطرهای 8 تا 32 میلی متر تولید، عرضه و روانه بازار می شود. این میلگردها بر اساس استاندارد A3 هستند و از نوع سخت و دارای آج های پیچیده تر می باشند. علاوه بر این که از نظر مقاومت در برابر تنش و خمش، این میلگرد نسبت به مدل های 1 و 2 مقاومت بالاتری از خود نشان می دهد. لازم به ذکر است که تنش موجود توسط این میلگردها تا 4 هزار کیلوگرم بر سانت ‌متر و تنش گسیختگی 6 هزار کیلوگرم بر سانتی متر مربع قابل تحمل می باشد.

 

در جدول پایین، وزن میلگرد فولاد کاوه اروند خرمشهر با وزن میلگرد اصفهان و جدول اشتال مقایسه شده است. علت این مقایسه، معروفیت میلگرد اصفهان به علت داشتن وزن مناسب و استاندارد می باشد. این میلگرد، معیاری برای سنجش کیفیت سایر میلگردها است.

مقایسه وزن میلگرد اروند خرمشهر با میلگرد ذوب آهن و جدول اشتال

سایز میلگرد (mm)

وزن یک شاخه میلگرد (Kg)

میلگرد اروند خرمشهر

میلگرد اصفهان

جدول اشتال

10

7.57.4

7.5

12

10.71110.7
1414.515

14.6

16

18.719

18.9

18

23.524

24

20

29.532

29.7

22

35

36

35.6

25

49.5

47

46.2

28

55.7

58

58

327475.7

75

مصارف میلگرد فولاد کاوه اروند خرمشهر در ایران

یکی از مهم‌ترین مقاطعی که در بخش های مختلف و در زمینه توسعه سازه ها و کالاها مورد استفاده قرار می‌گیرد میلگرد A3 تولید شده در شرکت فولاد کاوه اروند می باشد. و از آن اکثرا در پروژه های عمرانی و ساختمانی استفاده می شود. در واقع هم توسط خریدارانی از دولت برای ساخت و سازهای شهرداری و هم توسط مشتریان عادی و پیمانکاران ساختمانی مورد استفاده خواهد شد. ناگفته نماند این میلگرد قابلیت جوشکاری و آهنگری ندارد و از میلگرد A3 اغلب در اجرای تیر، ستون و بخش های دیگر ساختمان استفاده می شود.

میلگرد کاوه اروند در اندازه های 12 متری و با سایز 10 تا 20 میلی متری و با وزن 7 تا 30 کیلوگرم در بازار عرضه می‌شود. امکان تهیه این میلگرد به صورت مستقیم از درب کارخانه وجود دارد. اصالت و بهره گیری از جدیدترین متدهای ساخت و استانداردهای اروپا از جمله دلایلی می باشد که مشتریان اکثرا در بازار به دنبال خرید میلگردهای ساخته شرکت فولاد خرمشهر باشند.

برای مشاهده قیمت میلگرد آجدار کلیک کنید.

سیم مفتول | محصول دیگر شرکت فولاد کاوه اروند خرمشهر

یکی دیگر از محصولات شرکت فولاد کاوه اروند که به صورت عمده تولید می شود، سیم مفتول است. که از نظر فعالان این حوزه یک محصول نیمه پایانی نام‌گرفته است و از بیلت های فولادی ساخته می شود. البته این کالا در کارخانه تولیدی یک محصول نهایی می باشد. سیم مفتول برای کارگاه های تولیدی مختص محصولات مفتولی یک ماده اولیه خام به شمار می آید. مفتول ها انواع مختلفی دارند که از جمله آن ها به مفتول گالوانیزه (که خود به مدل های گرم و سرد تقسیم می‌شود) و مفتول سیاه می‌توان اشاره کرد.

سیم مفتول فولاد کاوه اروند خرمشهر - فروش آنلاین آهن در اهن لند

نوع دیگر مفتول، مفتول پی وی سی (PVC) و استنلس استیل است. شرکت فولاد کاوه اروند یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان سیم مفتول است. از اصلی ترین کاربردهای سیم مفتول می‌توان به بستن بخش های آرماتور در پروژه های ساختمانی و بتن ریزی، بستن رابیتس های گالوانیزه و محصور کردن بخش های مختلف قالب اشاره نمود. این محصول در ساخت انواع توری پرسی، توری گابیون و … نیز کاربردهای مختلفی دارد و صرفاً به پروژه های ساختمانی محدود نمی شود. از جهتی دیگر سیم مفتول شرکت فولاد کاوه خرمشهر در بخش صادرات این کارخانه نیز نقش مهمی را دارا می باشد. و در کنار میلگرد کاوه اروند از مهم ترین محصولات تجاری این شرکت هستند.

منبع: پرتال رسمی شرکت فولاد کاوه اروند

برای اطلاع از قیمت به روز میلگرد اروند خرمشهر با تماس با شماره های 02191010666 یا 06153222100 با کارشناسان مجموعه آهن لند در ارتباط باشید.

میلگرد گالوانیزه و روش آن و فروش آنلاین آهن در آهن لند

قیمت میلگرد آجدارفولاد کاوه اروند خرمشهر

تاریخ بروزرسانی :

1401/05/22-12:40

سایز (mm)
وزن شاخه (kg)
آنالیز
حالت
طول (m)
واحد
محل تحویل
قیمت (تومان)
ثبت سفارش
مشاهده محصول
10
-
A3
آجدار
12
کیلوگرم
اروند - خرمشهر
تماس بگیرید
12
-
A3
آجدار
12
کیلوگرم
اروند - خرمشهر
تماس بگیرید
14
-
A3
آجدار
12
کیلوگرم
اروند - خرمشهر
25,480 تومان
16
-
A3
آجدار
12
کیلوگرم
اروند - خرمشهر
25,480 تومان
18
-
A3
آجدار
12
کیلوگرم
اروند - خرمشهر
تماس بگیرید
20
-
A3
آجدار
12
کیلوگرم
اروند - خرمشهر
25,480 تومان
22
-
A3
آجدار
12
کیلوگرم
اروند - خرمشهر
تماس بگیرید
25
-
A3
آجدار
12
کیلوگرم
اروند - خرمشهر
تماس بگیرید
28
-
A3
آجدار
12
کیلوگرم
اروند - خرمشهر
تماس بگیرید
32
-
A3
آجدار
12
کیلوگرم
اروند - خرمشهر
تماس بگیرید

* قیمت‌ها با احتساب %9 ارزش افزوده می‌باشد.

cropped-ahanlandlogo